mandag den 25. juli 2011

Mal med klorin

Jeg måtte lige prøve om det kunne lade sig gøre.....Så en dag, på en amerikansk blog, at man kunne købe klorinpenne. Det havde jeg naturligvis ikke tid til at vente på, bestille, bestille, betale, vente, vente og vente og mere vente.....
Så jeg tænkte, at man jo måtte kunne gøre det med en pensel og helt almindeligt klorin. Og ja, det kan man.
Det virker afgjort bedst på ren bomuld og det kræver lidt øvelse...
SUPER god ide, at afprøve det på et stykke stof først, så man ikke behøver at smide en t-shirt ud, som blev grim (jeg siger ikke hvem der var så dum, ikke at prøve teknikken af før hun tegnede løs på en t-shirt ??? Who can that be, -hmmmm)
Nå men bortset fra, at mit kamera ikke opførte sig helt almindeliget, da jeg skulle forevige projektet, så kig alligevel med, hvordan det blev.






Man kan jo med fordel øve sig i, at tegne gode motiver, inden man kaster sig ud i det. Det kunne jeg ikke vente på. Så jeg prøvede bare lige...Men det skal jeg helt klart prøve noget mere....
Husk at ligge et stykke plastik ind i blusen, så klorinen ikke går igennem og om på ryggen.


10 kommentarer:

  1. Hvor er det dog en cool ide :D Den skal da helt klart afprøves -s- Super flot din blå t-shirt, du er da god til at tegne i fri hånd -s-

    SvarSlet
  2. Sikke en god idé!
    Det skal lige afprøves her i ferien :)

    SvarSlet
  3. Sjov idé og resultatet blev da super godt !!

    SvarSlet
  4. Sikke dog en sjov ting! Det må altså prøves snart :)

    SvarSlet
  5. Hej Alle...
    Jeg er glad for i synes om ideen. Jeg ser også mange muligheder, som jeg må afprøve....
    Ligger I ikke jeres forsøg, op på jeres blog...Vil super gerne se, hvad I kan få ud af det....

    SvarSlet
  6. Super ide - og 1000 tak fordi du deler :-)
    Jeg vil helt sikkert prøve!
    Melder mig desuden med det samme som fast læser af din fine blog!

    SvarSlet
  7. Hej Kirsten
    Velkommen til. Jeg deler gerne :-)
    Se også om min Give Away er noget for dig. du finder link i sidebaren.
    Kh Heidi

    SvarSlet
  8. Jeg er helt vild med den blå t-shirt, så dine motiver fejler ingenting ;)

    SvarSlet