søndag den 17. juli 2011

Give Away som lovet


Raindrops keep fallin' on my head.....



Som lovet, kommer her nu en lille Give Away, på min 4 måneders fødselsdag som blogger.
Inspireret af vejret og alle de søde skyer og dråber der florerer på blogs rundt omkring, er her min lille sky, med dråber syet i filt.
Så hvis du har lyst til at være med i lodtrækningen om regnskyen, gør du som følgende:

1 lod ved at sætte dig som fast læser. Er du allerede fast læser, tæller det naturligvis også.
2 lodder ved at lægge en kommentar herunder
3 lodder ved at linke med billeder på egen blog.

Alle kan deltage, også dem uden en blog. Så skriver du bare din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du vinder.
Jeg sender gerne til andre lande, så læsere fra udland er også velkomne.

Jeg trækker vinderen den 24. august, - på min egen fødselsdag.




<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2726885/madam-zikzak?claim=qbajmduzvf2">Follow my blog with Bloglovin</a>

117 kommentarer:

  1. Jeg vil super gerne vinde uroen.. den vil være rigtig fin på vores børneværelse :)

    Jeg deltager med 2 lodder
    kommentar + fast læser :)

    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    SvarSlet
  2. Uh, sikke en sød give away :)
    Jeg er med på 3 lodder ,fast læser og kommentar! :)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er den bare så sød - den gad jeg bare godt vinde til min kommende lille baby - den vil være så sød hen over sengen :-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - jeg har linket på min blog :-)

    Go aften :-)
    Frk.Munk

    SvarSlet
  4. uha den fine sky vil jeg da gerne vinde så jeg er med ... med 3 lodder :)

    du kan se din og flere give away her

    http://dkgiveaway.blogspot.com/2011/07/give-away_4242.html

    SvarSlet
  5. Den er bare så skøn. Jeg er vild med dråbernes mange farver!! 3 lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare sød!
    2 Lodder tak

    SvarSlet
  7. Hvor er den sød og god ide.. jeg er med på 2 lod.. KH Iben

    SvarSlet
  8. Åh, guri land så søt den var!
    Perfekt til rommet til snuppa mi :)
    Jeg blir selvfølgelig med på 3 lodd!

    KLEM til deg

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin. To lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Den her vil jeg dælme gerne være med på. en er SÅ fin.

    1 lod til mig.

    Fra Katrine

    SvarSlet
  11. 3 lodder herfra. Krydser fingre XXX

    SvarSlet
  12. For en søt liten sky! 2 lodd til meg!:-) Klem fra Tonje

    SvarSlet
  13. Hvor er den altså fin!! Jeg er med med 2 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  14. Hvor er den fin.. og skønne farver. Deltager med 3 gode lodder ;)

    SvarSlet
  15. Super super fin!! Deltager meget gerne med 3 lodder :O)

    ... (og se også gerne give away hos mig) :o)

    SvarSlet
  16. To lodder til mig, tak
    Virkelig sød uro :)
    natasia91@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare en skøn regnsky..Den ville se så fin ud over lille Noahs seng...:)

    Jeg smider 2 lodder i puljen og håber Fru Fortuna tilsmiler mig..:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  18. 3 lodder til mig, hvor er den fin!!!!!

    SvarSlet
  19. Hvor er den sød, har en veninde, der ville blive glad.

    Så jeg prøver med 2 lodder.

    SvarSlet
  20. Jeg skal da helt sikkert ha 3 lodder lige ned i posen! ;-) FLOT uro.

    Kh Maria

    SvarSlet
  21. Den er bare for sød. 2 lodder og tillykke med fødselsdagen,når vi kommer dertil

    SvarSlet
  22. Jeg melder mig som deltager med to lodder :o)

    SvarSlet
  23. Jeg fandt dig jo lige og synes din blog er ih og åh så fin - så jeg snupper lige 3 lodder og leger med :-)

    SvarSlet
  24. HVor er den bare fin. Prøver med to lodder ;)

    SvarSlet
  25. Aw, den ville være fantastisk i min eventyrverden!

    Så jeg deltager med 2 lodder, kommentar + fast læser. :)


    http://nikkiskizo.blpgspot.com

    SvarSlet
  26. Vil helt sikker gerne være med her. 3 lodder. :)

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 2 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  28. SKøøøøøn skøn give away - jeg deltager med alle tre lodder!!!

    SvarSlet
  29. Åh, hvor er den dejlig!
    Hvor ville det være rart at have den hængende i vinduet, så man kunne kigge på de skønne farver, i stedet for den virkelige, grå regn... :)

    Snupper 3 lodder.

    PS. Jeg har også et par give aways i gang...

    SvarSlet
  30. Sikke en fin uro! Og blog! Jeg hopper med på 3 lodder!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  31. Tar gjerne 2 lodd hos deg :-)
    Vil gjerne være følger hos deg :-)

    SvarSlet
  32. Sikke en skøn blog du har. Jeg har tilmedlt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig fremover :)

    Jeg deltager med 2 lodder :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  33. Jeg er med på 2 lodder. SÅ fin give away! :-)

    SvarSlet
  34. Jeg er også med på to lodder.
    Den er vældig fin din lille skyuro:-)

    SvarSlet
  35. Hvis jeg stadig kan nå det vil jeg gerne være med med 2 lodder. Tillykke med fødselsdagen. Glæder mig til at følge dig fremover :o)

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  37. 3 lodder hvis jeg kan nå det ;-))

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  38. Vil rigtig gerne være med. 2 lodder til mig..

    SvarSlet
  39. Så fin en giveaway :) Jeg er deltager med 2 lod :)

    SvarSlet
  40. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  41. 3 lodder, jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mete

    SvarSlet
  42. Årh ja, hvor er den fin!!
    Jeg vil meget gerne være med, med to lodder.

    :)

    SvarSlet
  43. Jeg må simpelthen også være med som fast læser på denne lækre uro.. 3 lodder, kommentar+ ny fast læser ;0) Hilsen nanna


    troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Den er bare så fin. Hvis jeg vinder, må du gerne skrive til mig på susse.bie@hotmail.com

    SvarSlet
  45. 3 lodder herfra :D
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlet
  46. Meget lækker Give Away - og lækker blog, glæder mig til at læse med :o)

    SvarSlet
  47. Super fin - vil passe perfekt i mit køkken :-) Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  48. 3 lodder til mig xxx og stjernestøv for at jeg vinder!!

    SvarSlet
  49. Det er da en mega sød lille regnvejrs sky, selv om jeg ikke har noget børneværelse, vil jeg da gerne vinde den :-)) og udtrækningen er på vores bryllupsdag, så måske er der held ved det. Jeg vil gerne have 3 lodder. ♥♥♥

    SvarSlet
  50. fantasktisk regnvejrssky :)
    Jeg har meldt mig som fast læser og deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  51. Jeg vil meget gerne være med på 2 lod :)

    SvarSlet
  52. Er gerne med på 2 lodder....

    SvarSlet
  53. 3 lodder til mig, den er SÅ fin og vil pynte gevaldigt over puslebordet:)

    SvarSlet
  54. ups.. jeg fik skrevet 3 lodder tidligere.. men havde ikke lige fået vist dit billede på minblog.. MEN det har jeg nu.. så altså tre lodder og MASSER af held ;0) Kh Nanna

    SvarSlet
  55. Nøjh, hvor er den fin. Skynder mig at smide 2 lodder i puljen og krydser fingre. :-)

    SvarSlet
  56. Årh altså - den uro ville pynte SÅ fint her i mit hjem! -Håber jeg kan blive den heldige med et af mine 3 lodder, som jeg straks kaster i puljen :-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  57. Rebekka Andreasen3. august 2011 kl. 21.33

    Vi er uro-maner her i huset. Og mon ikke, uroen skulle gå på omgang hos mine tre unger, hvis jeg skulle være heldig. Super fin ide.

    SvarSlet
  58. Så fin den er! Jeg vil meget gerne deltage med to lodder.

    Mvh Pia

    SvarSlet
  59. Sikke en spændende blog med mange gode idéer:-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  60. Nøj hvor fint, deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  61. Jeg vil goså være med! Elsker skyer og dråber, når de ikke medfører vådt hår :-) To lodder til mig, tak og tillykke med bloggen.

    SvarSlet
  62. Jeg vil også gerne være med - den er da bare alt for kær! Jeg ville sagtens kunne finde et sted, hvor den kan pynte :)

    2 lodder, tak - fast læser og denne kommentar)

    SvarSlet
  63. 2 lodder tak. Hvor er den fin :)

    SvarSlet
  64. Nej hvor er den dog fin! Den vil jeg gerne vinde!!! Jeg gør mig straks til fast læser (ikke alene pga give-awayen - synes din blok er super hyggelig, men er først lige faldet over den, så kan først blive fast læser nu ;))

    Mvh
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  65. Hov det var åbenbart sværere end forventet at blive fast læser. Kan nogen hjælpe? Er den eneste måde at gøre det på via "blog-lovin"?

    SvarSlet
  66. Hej Bade-and

    Du kan melde dig som fast læser med Google friends connect, Networked bolgs og Blog lovin.
    Hvis du ikke kan se de to første, så kom tilbage på et andet tidspunkt. nogen gange driller Blogger..... :-(

    SvarSlet
  67. Øv jeg kan ikke se de første to menuer. Øv så bliver jeg vist ikke tilmeldt fast læser lige nu, for kan ikke finde ud af det. Jeg gemmer dog bare linket hertil, så må jeg gå den vej når jeg skla læse heri.
    Men tak for hjælpen Heidi

    SvarSlet
  68. Den var sød:)
    Er med på 3 lodder og krydser mine fingre:)

    SvarSlet
  69. Sikken en dejlig give away - og den passer 100 % til det danske sommervejr :) Vil rigtig gerne være med :)

    PS kan faktisk godt lide sangen
    " Raindrops keep fallin' on my head
    And just like the guy whose feet are too big for his bed
    Nothin' seems to fit
    Those raindrops are fallin' on my head, they keep fallin'

    SvarSlet
  70. Ups glemte at skrive at jeg gerne vil snuppe 3 lodder

    SvarSlet
  71. Sikke en fin uro, jeg snupper 2 lodder ;)

    SvarSlet
  72. Åh for en søt uro :) Den vil jeg gjerne vinne. Prøver med tre lodd - link på min blogg :)

    SvarSlet
  73. Det er den sød lille sky - jeg vil gerne være med, og det må blive til 3 lodder

    SvarSlet
  74. sikke en smuk blog du har, melder mig fluks som fast læser og deltager med 3 lodder:-)

    Ha en dejlig dag

    KH Louise

    SvarSlet
  75. 2 lodder fra mig. Ved lige præcis hvor den skal hænge, hvis jeg vinder:-)

    SvarSlet
  76. Hvor er den bare skøn, og dejlig blog du har dig her. Glæder mig til at følge dig fremover :o)
    Deltager med 3 lodder.
    Kh.

    SvarSlet
  77. Ja da! Den ville jeg gerne vinde. Jeg er med på 3 lodder.
    Mvh Lise

    SvarSlet
  78. Hvor er den dog bare übber nuttet! *S*

    Jeg er med på 3 lodder (kommentar og fast læser) :-)

    SvarSlet
  79. Den var fin, den ville da passe fantastisk oppe på vores nye loftskontor.. :)
    Fin side, jeg vil lige kigge mig lidt omkring..
    KH

    SvarSlet
  80. Hvor er den yndig.

    3 lodder herfra.

    www.villa-villakulla.blogspot.com

    SvarSlet
  81. Er med på 1 lod :) (kommentaren her)

    SvarSlet
  82. 2 lodder til mig. Hvor er den fin :-)

    SvarSlet
  83. Jeg hapser 3 lodder til mig:) den er rigtig fin:)

    SvarSlet
  84. Så nu har jeg fundet ud af hvordan jeg tilmelder mig som fast læser :) Og det er hermed gjort. Så deltager jeg med 2 lodder istedet - jubii!!!

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  85. Sådan! Fast læser, kommentar og hvis jeg kan finde ud af det, så henviser jeg til dig på min blog :-)

    SvarSlet
  86. Super fin. Håber jeg vinder:-)
    Mvh. Louise (mail: louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  87. Wow, superfin uro - er vild med at dråberne har forskellige farver:)

    Hvis jeg vinder er emailadressen kamillel@gmail.com,
    mange hilsner fra Kamille

    SvarSlet
  88. Hvor er den fin, jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  89. Ej vor er den dog skøn, man blir helt glad af den:-) og også en rigtig dejlig blog, jeg skynder mig at melde mig som fast læser, og smider 2 lodder i puljen:-) Prinsesse.eid@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Ej en skøn sky du har kreeret :) jeg er med på to lodder tak! Smil fra Kira

    SvarSlet
  91. Har nettopp kommet inn fra tur med hunden min i øspøs regnvær, og vil gjerne vinne skyen og dråpene:)
    Jeg tar gjerne 3 lodd takk:)

    Trine:)

    SvarSlet
  92. Nårrh det var fint. Jeg melder mig med 3 lodder:-)

    Knus Tinitten

    SvarSlet
  93. Super Super fin! Deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  94. Hvor er den supersmuk. Vil elske den inde på den kommende lillesøsters værelse. Deltager med 2 lodder. Kh. Mette

    SvarSlet
  95. Jeg blir gjerne med! Nydelig liten regnsky!
    turidraadalen@hotmail.no

    SvarSlet
  96. Hvor er dine skyer FINE :) Jeg deltager gerne med 2 lodder - 1 for fast læser og en for kommentar.

    SvarSlet
  97. Hvor er den fin!

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  98. hei
    så fin blogg du har
    gratulerer som ung, gammel blogger :)
    jeg slår til og blir din følger
    så da blir det full pott på meg
    slike skyer er så nydelige!!!

    beste hilsner fra Åpent hus, Norge

    SvarSlet
  99. Hu-hej...jeg snupper lige 2 lodder på min vej... :o)

    SvarSlet
  100. Så fin blogg du har! Jeg tar 2 lodd

    SvarSlet
  101. Man skal ikke have en baby som undskyldning for at deltage i sådan en skøn give away, vel? Jeg synes den er så fin og ville passe perfekt i min stue :)

    Jeg glæder mig til at følge din blog og lægger 2 lodder i puljen.

    Maria/ www.mereend.blogspot.com

    SvarSlet
  102. Hvor er den dog bare fantastisk sød :-)

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  103. Er vild med din sky! Håber jeg vinder:-)
    Mvh. Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  104. Hyggelig blog - deltager gerne med 2 lodder! Glæder mig til at følge dig...
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  105. 2 lodder til mig tak - den er super sød



    x
    Margit

    SvarSlet
  106. Håber jeg har gjort det rigtigt, så jeg nu er fast læser her.
    Så skulle jeg gerne deltage med 2 lodder.
    hede_77@hotmail.com

    SvarSlet
  107. Ihh hvor er den fin - jeg vil gerne være med med to lodder.

    Glæder mig til at følge med fremover :-)

    Hilsen
    Karin

    SvarSlet
  108. Vil gjerne være med, hvis det ikke er for sent da. 2 lodd på meg takk. :) Gratulerer med dagen!!

    SvarSlet
  109. iiih hvor er den fin <3 deltager med 2 lodder

    SvarSlet