fredag den 15. juli 2011

Give away på søndag

På søndag har jeg 4 måneders fødselsdag som blogger i krea-universet.- Og da jeg er vild med den udveksling af ideer, inspiration og nye arbejdsredskaber som hjemmesider og toturials, der er at finde her i blogland, så synes jeg det er på tide med en GIVE AWAY. Gaven jeg udlodder er er inspireret af ideer fra andre blogs, Pinterest - ja og så lige vejret i lille Danmark....
Så hvis du har lyst til at lege med, så kig indenfor på søndag.......

Give Away søndag d. 17/7 2011

2 kommentarer:

  1. Ih, så glæder jeg mig til i morgen. :-)

    Har givet dig en award - kig ind hos mig og se om du vil modtage den. :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Ih, så glæder jeg mig til i morgen. :-)

    Har givet dig en award - kig ind hos mig og se om du vil modtage den. :-)

    Kh Maria

    SvarSlet