onsdag den 20. juli 2011

Give Away har fået venner...

Min give away, har udviklet sig til en mani. Den hyggelige sky, som jeg udlover som lille sommergevinst (dansk sommer, dryp dryp), - fik pludselige også lige inspireret til en månemand og en glad sol.



Det er faktisk ret hyggeligt at sy og sagtens noget jeg kan lave imens tour de france kører i baggrunden. Det er ligesom noget nyt, at jeg synes den slags er spændende??? Hvad sker der mon lige her ? For ellers er alt som det plejer. Josefine læser store tykke romaner og er teen-ageagtig sløv. Frederik spiller computer, når han ikke lige er lokket på tur af en god ven, - ja og jeg syr.



Vi var dog lige i Drive-in bio i går. Ved ikke rigtig om det kan kaldes en succesfuld oplevelse. Jeg sad på bagsædet, for at begge børn skulle have rigtig gode pladser. Men den spejldims der sidder midt på ruden, erstattede Harry Potters efterhånden voksne ansigt, i det meste af filmen. Da jeg kom i tanke om, at fjerne en nakkestøtte, så jeg kunne se, fik Frederik uro i kroppen og hold i nakken, af at sidde uden støtte. Ved ikke riiiiigtig om det var en lille demonstration eller han virkelig sad af h...... til.
Nå, men når det så er sagt, så dugger sådan en bil jo, når tre voksne mennesker sidder og gumler popcorn, drikker cola og ånder.
Så bildøren måtte være åben. Skønt med lidt frisk luft. Det var bare hundekoldt og myg, kan åbenbart godt lide popcornlugt og colahørm, så dem måtte jeg sidde og klaske. Pest eller kolera....lukket dør og dug eller kulde og myg, men frit udsyn?

Frederik har i hvert fald ikke lyst til at gå i biografen på den måde mere......Josefine nød det.
Spø'r du mig, så var det en oplevelse med blandet fornøjelse......


2 kommentarer:

  1. ihhh hvor er de bare fine også :-) man kunne jo bruge en af hver ;-) Du er dygtig!

    :-)
    Frk.Munk

    SvarSlet
  2. De er bare super skønne begge to..Og er der noget hyggeligere end at være kreativ med Touren og Leth og co´s sprøde stemmer kørende i baggrunden??:)

    SvarSlet