lørdag den 16. juli 2011

Første feriedag, - pust støn...

Så fik jeg brugt min første solrige feriedag, på at knokle og puste i kolonihaven.
Haven er næsten perfekt, - jeg har dog pådraget mig en del småskader. Rifter, ødelagte hænder og hold i lænden :-D

Det her var inden mine overarme føltes som bly


Kæresten og jeg har aftalt, at prøve at slappe af og bare sidde der ude en dag. Det skal prøves.
Men, men, men det er jo dejligt alligevel. Især nu hvor alt ser smukt og indbudende ud.


Løg fra sidste år der er gået i stok. Men blomsterne er kønne

Brombassen der lettede lige idet jeg skød

Så er der pause

Blomsterne vokser videre i komposten



Høstanemonerne indtager haven



Og her er kæresten så, som har knoklet i haven, med sav, hækklipper, rive og trailerkørsel til lossepladsen. Uden at brokke sig den mindste smule, har han beskåret og klippet. Tror han har en hemmelig drøm om, at blive frisør. Giv den mand en saks eller hækklipper i hånden,- og træer og buske er, inden jeg ved af det klippet ned, så formen passer ham bedre.

Nu tror jeg så lige ikke der skal klippes mere i min have, så næste gang tager jeg hængekøjen frem og placerer ham i den, med sakse og klippere forsvarligt låst inde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar