torsdag den 14. juli 2011

E'n dag til sommerferien......

Hold da op hvor jeg trænger til ferie...Jeg er så træt, at mine øjne ikke kan overtales til at åbne sig om morgenen. Væggeuret kimer og bimler og jeg trykker lykkeligt på snooze knappen for, at få ti minutter mere. Min krop går i søvne og kører på autopilot.
Men nu skal jeg kun igennem endnu en morgen. Ferien vinker forude, så på trods af vejret, kan jeg ikke vente.
Jeg har to-do lister, med praktiske gøremål, ture vi skal på i ind og udland og seværdigheder der skal ses, hyggelige bagerier, havearbejde og ikke mindst Krea-projekter som jeg skal prøve. Det stresser, når der er super sjove ideer, som må prøves og tiden bare ikke et til det.

Se for eksempel her, hvad jeg fandt på en blog. Super fed ide....Og nem. Det må jeg lave med min datter.

http://southernscraps.blogspot.com/2011/07/tshirt-bracelet.html
http://southernscraps.blogspot.com/2011/07/tried-it-out-thursday-summer-tshirt.html


Tørklæde og armbånd lavet af gamle t-shirts.....og hvem har ikke en eller to af dem? Måske vi ligefrem kan finde tre hvis vi er héldige. ;-) Så er ideen hjemme til en regnfuld dag. Altid godt med en back-up plan her i regnvåde dk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar