mandag den 18. juli 2011

Award.....

Jeg har modtaget en blog Award fra dankebaar, som jeg selvfølgelig rigtig gerne tager imod. Awarden er nemlig af den slags der giver forfattere af blogs, med under 100 faste læsere, mulighed for at blive set og læst.
Så se forbi hendes blog og hyg dig i godt selskab.

Tak !
Jeg skal så nu gøre følgende.......
  1. Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
  2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere .
  3. Man skal svare på 5 spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge ?
Jeg begyndte at blogge, fordi jeg altid var på jagt efter gode ideer, inspiration og og hjælp til at lave noget håndarbejde, som jeg var kørt fast i. Oftere og oftere, endte jeg med at sidde og læse blogs og undre mig over, hvad det var for noget det her?
En ting var sikkert, - der var masser af ideer at hente. Så derfor tænkte jeg, at der måske også var nogen der kunne have lyst til at følge med i det jeg laver. Jeg har ikke fortrudt, det er vanedannende det her! Følger med i mange blogs og får ideer og inspiration i overflod. I LOVE IT (som Ole Henriksen ville have sagt)

2. Hvilken blogs følger du ?
Uha, jeg følger rigtig mange. Både danske og udenlandske. Mest kreative, med håndarbejde af enhver slags. Men jeg læser også nogle billedkunstneres, skønhedsguruer (jeg er jo over 40 hihi) og haveblogs...
Faktisk følger jeg flere end jeg kan nå at læse.....

3. Favoritfarver.

Tja, det kan jeg vist ikke svare på. Jeg har perioder, kan man vist sige, hvor jeg er til pasteller, andre hvor jeg elsker pangfarver og for tiden tror jeg, at jeg er på vej ind i en sort/hvid ting......

4. Favoritfilm ?

Øhhhh. Jeg kan aldrig huske titler og navne på skuespillere.... Men man kan vel sige, at jeg holder af genren, svensk eller engelsk krimi.

5. Hvilke lande ville du besøge ?

Se det var spændende....Jeg ville vildt gerne kunne rejse ubegrænset uden at tænke på pengepungen. De øst-europæiske lande ville jeg gerne udforske, pga den blandede stemning, af historie og religion, som jeg får sådan nogen steder. Jeg kommer til at tænke på en svunden tid med fyrstedømmer og storhed, som sikkert kun har været sjovt, hvis man var på toppen af samfundet, men alligevel....
Sydamerika, ville da heller ikke være at foragte. Peru, mexico også videre....
Fælles kan man vel sige, at steder med en meget personlig og special kultur, synes jeg er spændende...

Nu skal jeg så give awarden videre til 5 blogs......

Den første er Monikas blog, som var min første fase læser. Monikas blog er en kreativ blog.

Den anden er Milles blog om popart-billeder. Mille er en tidligere kollega. Hun er super dygtig billedkunstner.

Den tredie må helt klart være Helle med hendes blog Belladotte, om hverdag og ikke mindst alle de kjoler hun syr.

Nummer fire er Lykke S, med bloggen af samme navn. Lykke S har en dejlig blog med mange kreative ideer og produkter.

Den sidste er Donna med blogge bydonna. Hun er dygtig scrapper. Kig forbi og blive inspireret.....

Nu har jeg så sendt den videre til 5 fantastiske bloggere. Så kan vi kun vente og se, om de vil modtage Awarden.......




 

5 kommentarer:

  1. Hej Heidi ... som sagt tak fordi du tænkte på mig da du skulle give den videre :)

    men jeg er en kylling og kan ikke give en sådan videre men jeg er da meget glad for at få tildelt en og ja den hjælper med at man få øje på andre blogger :)

    en god dag til dig

    SvarSlet
  2. Hejsa Heidi

    Tusinde tak for awarden. Er meget glad for at du tænkte på mig. Jeg har modtaget den en gang tidligere, så synes det er lidt svært at skulle give den videre endnu en gang. Håber du synes det er okay...
    God sommer.
    Lykke

    SvarSlet
  3. Hej Helle...Det er helt i orden. Selvom du fortjener den. Du er ne flittg blogger og ved symaskinen.

    Hej Lykke.
    Selvfølgelig synes jeg det er i orden.

    God sommer til jer begge....

    SvarSlet
  4. Tillykke med awarden. Fuld fortjent. Og dejligt at "lære" dig lidt mere at kende :-). God dag !

    SvarSlet
  5. Hej Heidi

    Tusind tak fordi du har givet awarden videre til mig.

    Synes det er en super god måde at få øje på andre bloggere, så jeg vil da forsøge at give den videre.

    God sommer ;-)

    SvarSlet