mandag den 27. juni 2011

Teenageren der vågnede op....


Jeg var ellers begyndt at tro, at min datter på 15 år var blevet ramt af et slemt tilfælde af "sovesyge" eller noget andet farligt. I hvert tilfælde, så har hun tilbragt riiiiimelig lang tid i nattøj, liggende i sengen, enten sovende eller helt stille, med øjenene lidt på klem, imens hun så film.
Men så skete der noget....




Jeg kom hjem og fandt dette.....

Men inden jeg gik helt agurk, blev jeg præsenteret for 3 skønne kreationer, som hun havde lavet til sig selv, for at understøtte hendes sorte/grå periode.....

3 hårspænder lavet af ting og sager fra knappekurven.

Nå, så pyt med rodet. De er super seje og der er stadig liv i tøsen. Dejligt, så behøver jeg ikke at bestille tid hos lægen alligevel....- ti hi (sorry Jose, jeg ku' ikke lade være med at drille lidt )

Udover spænderne, så havde hun lavet to fede, sjove halssmykker, som jeg simpelthen loader som ugens ide i weekenden. Godt gået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar