onsdag den 1. juni 2011

Nyt på bloggen


Som noget nyt, vil jeg nu indføre UGENS IDE.......

Jeg har alle mulige (og umulige) små og store ideer, i hovedet, skrevet ned på lapper og hjørner af ugeblade, halvfærdige projekter i projektkassen osv.
For at holde mig selv oppe på, at få lavet nogle af de ideer, til glæde for mig selv, - og måske også andre, har jeg hermed givet ord på, at der fremover vil dukke en ny ide op her på bloggen.
Da jeg er fuldtidsansat alenemor, med kæreste, hund og kolonihave der skal passes, vil ideen blive offentliggjort i weekenden. Sikkert søndag aften.
Jeg starter her på søndag. Har en lille ting til legemad, under opbygning, inspireret af mit arbejde på skolen.
Say no more, men det kan drikkes, det er sundt for tænderne og muh.......
Så får du ikke flere hints.

3 kommentarer:

  1. Nej hvor spændende. Det glæder jeg mig til at følge med i:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er klar :-) (det er helt sikkert en god måde at holde den kreative ånd oppe på.....men lov mig nu at du ikke går hen og stresser over det på et tidspunkt ikke ?). Kh

    SvarSlet
  3. ej hvor fedt.. venter i spænding.. Det kan jo kun blive godt:0)

    SvarSlet