mandag den 13. juni 2011

Jordbær, - Nu den ægte slags

De første jordbær fra kolonihaven......
- De er spist og smagte dejligt. :-) Mange flere er på vej, nu skal ljeg bare lige have fjernet en masse ukrudt imellem planterne. Men mon ikke bare, jeg skal gøre det en anden dag? Tror bare jeg holder fri...........................................
Det er også ligesom om, dagen i dag har den særlige, tavse og stillestående søndagsfølelse. Som PANIK jeg skal nå at nyde dagen inden den ender, blandet med jeg må hellere få lavet noget eller måske skulle jeg bare slappe af.
Tre modstridende følelser, der modarbejder hinanden og naturligvis kun kan give et udfald.
At jeg laver alt og ingenting. Det hele kun påbegyndt, - halvfærdig rengøring, halvfærdige syprojekter, lidt oprydning og i hvert tilfælde ikke ordentlig afslapning, kun sporadiske pauser.
Hvad er det med de der dage? Måske jeg bare skulle tage ud af huset.
Det er jo næsten synd og skam ikke at nyde de smukke blomster og sommeren....
Så det er afgjort, - jeg må ud!
Rigtig god dag til alle i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar