lørdag den 4. juni 2011

FONA anno "meget længe siden"

Se hvad jeg fandt...
En total retro, ægte FONA plakat, en reklame fra dengang der var 4-cifrede telefonnumre.

Jeg fandt den i pose med noget brodergarn, foldet sammen og brugt til at vikle rester omkring. Garnet har jeg haft længe. Jeg får tit poser med forskellige ting som, stof, garn osv... Men pludselig da resterne var brugt og min nysgerrige datter folder papiret ud, finder hun den her gamle reklameplakat fra FONA.
Den skal da i glas og ramme. Den er så sjov.


Så får i lige et nyt snapshot fra kolonihaven i fuldt flor. Nu med nymalet havelåge....
Skønt at det er sommer....

 

Husk :
at jeg i morgen kommer med "Ugens ide" for første gang...Glæder mig til at dele med jer, hvad jeg har fundt på.....
Fortsat god lørdag.

1 kommentar: