onsdag den 15. juni 2011

Der kom en pakke...


Jeg var så heldig at modtage en lille krea-pakke fra dankebaar i dag. Jeg var med i en lille pakkeleg, som du nu har mulighed for at være med i.
De to første der skriver en kommentar til det her indlæg, sender jeg en lille hyggepakke. Bare du lover at fortsætte pakkelegen.
Kig enentuelt også indefor hos http://dankebaar.blogspot.com/search/label/Pakkeleg

Dejligt, her i en ellers travl uge, hvor jeg priser mig lykkelig for post-it blokke.



Det er en skøn opfindelse. Der findes ikke noget bedre end at skrive lister, post-it mærkater og ikke mindst, at sætte hak eller fjerne dem igen. Eller også er det måske mig, der har brug for systemer..

Rigtig god dag til alle, jeg vil begynde på min liste, hvis jeg da ikke lige kommer til at lave en overspringshandling eller to først.....

2 kommentarer:

  1. Uh, lækkert, der kommer snart en gave mere til dig. Du har vundet min give-away ;) Kig forbi

    SvarSlet