fredag den 1. juli 2011

Brocherne kommer...


Jeg er kommet i brochehumør....




Jeg går ellers ikke så meget med brocher. Måske jeg kan finde på noget andet at bruge de små blomster til? De er sjove og hyggelige at lave. Kan laves helt uden at tænke...- og det er jo meget rart nogen gange.
Jeg har haft drøn travlt på arbejde, så stillestående aktivitet, hvor man kan slå hjernen fra, - ja det skal der til. Brug rester og perler og hvad du ellers har til at lave de her små blomster. Der er ingen regler og opskrifter....Bare derudaf.






2 kommentarer:

  1. Skønne, Skønne brocher! De kan helt sikkert bruges til andet end blot at pynte på tøjet. Jeg tænker på tasker, i håret og en hel masse andet!

    SvarSlet
  2. Ikke lige min stil - men er sikker på at med din kreativitet skal du nok få noget spændende ud af det.

    God arbejdslyst.

    Klem
    Mille

    SvarSlet