mandag den 16. maj 2011

Skidt og kanel......øv

4 toiletpunge, blod sved og tårer,- og otte timer senere.....


Im getting there.......Men jeg er fanden fiseme ikke tilfreds endnu. 
Jeg har afprøvet flere måder, at gøre det på. Det er stadig ikke godt nok. Jeg tror sgu jeg må tage et kursus i det her.....Jeg plejer ellers at være rimelig skarp til at regne den ud (når jeg selv skal sige det) men det her det driller......- Vrælllllllllll
Nogen der kender en god hjemmeside/blog, med billeder som selv et barn kan forstå???

3 kommentarer:

  1. Jeg kender alt til det der med at det driller...øv.
    Måske du kan spørge Muselberg, for jeg mener at hun har syet noget tilsvarende.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. ja muselberg. Men hun synes også det har drillet. Ellers prøv fru Hygge (mette-fruhygge.blogspot.com) hun har lavet mange punge og ved ihvertfald hvordan man fixer den lynlås :D

    SvarSlet
  3. Hvor jeg kan nikke genkende til det der med at det driller. Sidst jeg syede noget var min symaskine nær røget ud sammen med den lille bitte pung jeg skulle sy.

    SvarSlet