onsdag den 4. maj 2011

Næstbedst er også skønt

Jeg flager for mit held....Jeg har lokket kæresten med til foråsmarked i Odense på lørdag. Så når nu jeg ikke selv har haft tid til at lave produkter nok, til at udstille, - ja så tager jeg gerne det næstbedste. Nemlig at komme forbi og se de mange spændende udstillere. Så lørdag går turen fra nordsjælland til Odense. Jubii Inspiration og nye imput kan også godt bruges, især fordi mit hoved har været fyldt af arbejde, arbejde, arbejde.
Vi modtog 49 nye børn i mandags. Søde, sjove og nysgerrige børn. Men også generte, usikre og urolige børn. Så antennerne har været slået max ud. Lange dage, med kun 30 min pause. Resten af tiden, snakke med nye forældre, børn der skal lære hinanden a' kende og introduceres for deres nye omgivelser.
Så der har ikke været mange kræfter til, at lade kreativiteten flyde. Alle de mange ideer som er skrevet ned, virker pludselig ikke interessante.
Så nu ser jeg frem til, at snuse rundt mellem mange spændende udstillere og se deres produkter og unikke udtryk. Så håber jeg, det kan sætte skub i mine egne ideer igen.



Jeg har også været lidt forvirret og også grebet over mange typer ideer og produkter.
Nu har jeg besluttet at fordybe mig i det, jeg er bedst til, nemlig, det naive, barnlige udtryk, derfor har jeg lavet den nye header på bloggen. Det er det jeg kan og det er det jeg synes er sjovest.

1 kommentar:

  1. Tror vist alle kreative kan nikke genkendende til din beskrivelse. Vi kaster os ud i alverden ting.

    Mangt og meget skal da prøves af og pludselig finder man sin egen niche.....men det udelukker jo ikke at man stadig får lyst til at prøve andre kreative sysler af en gang imellem :-). God tur til Odense..

    SvarSlet