mandag den 16. maj 2011

FRIDAG......!!!

Jubii, - jeg har taget en fridag......
Gæt hvad den skal bruges til. Sønnike er sat på toget klokken 05.20. Afsted med ham på lejrtur til Samsø.
Han glædede sig, på trods af vejrudsigten lover regn og blæst. Og det er da lidt nedtur, når de næste 4 dage foregår på cykel. Men hvad, - sjov med vennerne vægtede mere end bekymringen om dårligt cykelvejr.
Tøj, Anders And blade og fiskestang blev pakket og afsted det gik til Samsø.
Min store datter er taget i skole og har mange lektier de næste par dage.......
SÅ JEG SKAL DA VIST BARE SY. :-)

Min plan er, - at nu vil jeg dælme lære at sy en pæn toilettaske. De der genstridige lynlåse, de driller.
Jeg vil lære at lave en pænt syet taske med lynlås. Så jeg har fundet tutorials forskellige steder, med HOW TO DO.......Så det er bare igang.

Fandt lige nogle bogmærker, som jeg havde liggende. Måske der også bliver tid til at sy et par stykker af dem....

Bogmærker med tekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar