tirsdag den 10. maj 2011

Byder du også uventede gæster..........

 - på cupcakes???



Her citronkage med kirsebær
Hindbærkage med kiwipynt
Tyrkis frostingkage med chokoladekringle
Blåbærkage med jordbær

 Sjovt som jeg nogen gange kan får lyst til, at lave noget kreativt, som er lidt skørt og en anelse ubrugeligt. I hvert fald hvis man spørger mine halvstore børn. De leger ligesom ikke med legemad mere. Så hvad skal du bruge dem til mor???
Tja, hvad skal jeg bruge dem til. Drømmer om et stort kagebord, en søndag i kolonihaven, pyntet op med lækre kager og dejlig kaffe. Borddækningen i pangfarver og cupcakes i filt som pynt.

Anyway.....hvornår det lige bliver, ved jeg ikke lige. Så i mellemtiden syr jeg kager i lange baner.
Måske der kan blive til nogle fine æsker med 4 kager i hver, pakket ind i cellofan. som jeg kan tage med på marked. Det kan vel blive en fin gave til bamses fødselsdag.



Forår i kolonihaven

1 kommentar:

  1. Super fine kager :-))
    Bruger selv "kunstige" cupcakes som dekoration i kolonihaven. Men pt. er det kun blevet til kager i gips.
    God aften til dig :-))

    SvarSlet