lørdag den 28. maj 2011

Billeder fra en markedsdag

Stemningsbilleder af min stand fra Lyngby marked i dag. Der var godt nok ikke mange mennesker. Men jeg fik da snakket med mange og hørt og set reaktioner fra de der var.
Sjovt at se, hvad der tiltrak opmærksomhed og interesse. Det er jo ikke altid det man tror der er interessant for andre, som rent faktisk er det.

Så kom en blogger forbi og hilste på. Helle med bloggen http://belladotte.blogspot.com/
Hyggelig at mødes i virkeligheden.







11 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine ting du har haft med.
    Din stand ser meget indbydende ud - hvem der bare havde været i Lyngby ;0)
    God søndag

    SvarSlet
  2. Hvor skønne og farvestrålende billeder. Tak for kigget

    KH
    Rikke

    SvarSlet
  3. Jeg synes da også det er en helt vildt lækker stand med masser af lækkerier. Hvor er du god:-)

    SvarSlet
  4. synes det var trist at der ikke kom flere gæster og kikkede på for der var mange fine ting :) Farum har et stort marked men mange besøgende måske du skulle prøve en bod der hvis du har modet til det ..http://www.furesoensloppemarked.dk/

    SvarSlet
  5. Så mye fint på bordet ditt!
    God søndag :O)

    SvarSlet
  6. Hejsa. Jeg kom lige forbi du skønne blog via Karen Klarbæk og sikke fine ting du laver. Jeg er da helt vild med alle farverne og jeg bliver da mega inspireret. Sikke en fin stand du havde på markedet. Jeg har meldt mig som fast læser g glæder mig til at følge dig i fremtiden.
    Jeg har en give away på min side hvis du har lyst til at kigge forbi.

    God søndag. Kh Mette

    SvarSlet
  7. åhh det er da nogle skønne ting du laver.. Flot bod osse.. jeg følger forsat med på din blog:0)
    KH iben

    SvarSlet
  8. Dejlige standbilleder...og hvor har du lavet mange flotte ting.

    Ja, nogle gange kan man blive meget overrasket over, hvad der sælger.

    Go' søndag

    SvarSlet
  9. Skønne billeder og skønne ting du laver. Hvorfor var jeg dog ikke forbi ?...suk...

    SvarSlet
  10. Hold da helt op hvor søde og fine ting du laver. Håber du kan komme til at lave noget med børnene på skolen, - for der er brug for sådan nogen som dig :-)
    KH Tina

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres søde kommentarer. Dem er jeg rigtig glad for.
    Dejligt at i kigger med....

    SvarSlet