onsdag den 13. april 2011

Vuf vuf


Pudebetræk

Jeg har arbejdet med nye motiver et stykke tid. Så nu blev jeg færdig med pudebetræk med hundemotivet.
Jeg ærgrer mig over, at mit kamera er så dårligt til at gengive farverne rigtigt.....
De (puderne) stråler meget mere IRL.

Nå men i hvert fald, så har mine børn i den her proces været super gode kritikere....Selvom de er 12 og 15 år, så er der da kommet både ihhhh og åhhhh og sådan en vil jeg også ha'.

Så jeg tror jeg bare klør på og laver nogle flere...
Jeg skal på nogle markeder i løbet af sommeren regner jeg med. Det er helt nyt, - det har jeg aldrig prøvet før, men nu skal det være.....Så jeg syr, syr, syr.....
Mit pingvin betræk er også blevet taget rigtig godt imod, af dem der har set det.




I øvrigt så tænker jeg, at mit næste motiv skal være en snegl..
Min plan er, at den første pude (prototypen)  bliver mit første bud i den her blogverden, på en Give Away.
Så byder jeg også ind med noget og jeg får nogle gode tilbagemeldinger på motivet.

Her er det første udkast.




GODT KYLLE OG PÅSKEN IKKE REGNEDE VÆK

Jeg ser frem til nogle dejlige fridage....

1 kommentar: