søndag den 3. april 2011

Velkommen på Slap-a-vej 35



Skøn weekend i kolonihaven. Det er jo fuldstændigt vidunderligt, at vejret hele tiden bliver varmere og varmere. Haven er nu stadig lidt trist, men men......
Der er nu fjernet tørre pinde og andre grimme fiduser. Blade er revet sammen, græsplænen fik også lige en tur.



Varmen gav mig en skøn, næsten overnaturlig oplevelse. Jeg havde netop fotograferet en fin lille Pulsatilla Vulgaris. Det var kun bladene der var kommet op.
Så kaldte genbo på mig og inviterede på kaffe og pandekager. Hvem siger nej til det. Ikke mig...
Da jeg vendte tilbage så jeg dette.....


Det kan man da kalde for hurtig udvoksning. Jeg blev helt ærgerlig over, at jeg ikke havde siddet ved siden af. Det er da lige før, man har kunnet se det ske.....
JEG ÆÆÆÆLSKER MIN KOLONIHAVE.....-føler mig meget priviligeret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar