tirsdag den 19. april 2011

Perlesjov og filtfiduser

SFO-børn hygger med perler og filt



På trods af, at jeg har været på arbejde idag, så har jeg haft en dejlig krea-dag.
Sammen med børnene i SFO har vi lavet perleskåle, bagt i ovnen.
OPSKRIFT:
Perlerne er helt almindelige rørperler, der hældes i en ildfast skål/fad som er smurt med lidt olie.
Perlerne mases, så de ligger i et, max to lag. Skålen bages i ovnen ved ca. 2oo grader i ca 10 min.
Jeg tog også lige lidt billeder af et par filtdyr, som vi gør det meget i. Havfruen og hesten er syet af to af mine faste kunder i syværkstedet. To piger fra børnehaveklassen på 6 år. Flot ikk?
Den lille bamse fik ny bluse, af en meget kreativ pige fra 2.klasse. Blusen er designet, klippet og syet helt uden min hjælp.

1 kommentar:

  1. Så flott, og så kreativt!:)
    Dette liker jeg..
    Forresten, for noen fine putetrekk og andre ting du lager. Har tittet innom butikken din.. Masse fint altså!:)

    Ha en fin dag!
    KLEM

    SvarSlet