mandag den 4. april 2011

Påskekanin i mine farver

Hvorfor er det lige, at alt det jeg laver, ofte ender mad at blive i de samme farver?
Også selvom, at det inde i mit hoved har nogle helt andre nuancer til at starte med.
Faktisk så tænkte jeg lilla, da jeg ville lave en lille kanin. Men den her, er jo ligesom ikke lilla, vel?
Jeg har tænkt over hvordan det kan gøres. For jeg skal virkelig anstrenge mig, for ikke at bruge pink og lyserød/orange.....Det er ligesom om, at de små stykker stof, kommer sådan helt af sig selv, og trænger sig på....
Næste gang jeg begynder på noget, så vil jeg ligge det røde/pink stof ud i skuret og be' lille marie marie marolle om regnevejr, så jeg ikke gider gå ud og hente det igen.

For nu vil jeg lave noget grønt eller blåt........Sprænge rammen og lave en grå påskekylling eller en turkis ko. Uha ikke nemt for en kontrolfreak....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar