lørdag den 16. april 2011

Mosaik

Nu har jeg i mange år haft stumper og stykker liggende i skuret, fordi jeg ville lave en mosaikpotte.
Det tog mig mange år og mange overspringshandlinger, mange bortforklaringer før jeg fik mig taget sammen til det.
Det var jo ikke så svært, da jeg først kom igang.
Godt nok skævt, men jeg elsker skævt!!!
Sådan blev den potte så. I LOVE IT. Glæder mig til den skal med i kolonihaven og stå med en lille grøn sag et hyggeligt sted.






Så nu, er jeg ved at pakke til havetid i morgen. Der skal males hegn og låge. Og hvad der nu lige står i vejen for en pensel.
Jeg har lige sendt mine børn til deres far, hvor de skal på ferie i morgen til Tyrkiet. De glædede sig selvfølgelig, så jeg kan slappe af med god samvittighed.
Det trænger jeg vist også til. Sidst da jeg var i haven glemte jeg, at tage mine hoveddørsnøgler med hjem. To dage efter skulle jeg så derud igen. Der tog jeg den forkert nøgle med derud, så jeg ikke kunne komme ind i huset. Var der nogen der sagde distræt???
Så nu har jeg lagt nøglen frem og wannabe nøglen( til postkassen) er gemt væk, så det ikke sker igen.

Kolonihavenøglen - Postkassenøglen

Jeg har samlet lidt sygrej (julepynt og andet, der kan laves i hånden) i en kasse som kan stå derude.

De 4 fisk fandt jeg lige i skuret. Havde glemt, at jeg havde købt dem i en genbrugsbutik engang. Aner ikke hvad jeg skal bruge dem til. Det er vist askebægerer, men mon ikke ikke de kan få en anden funktion nu?


God weekend til alle

3 kommentarer:

  1. Hold op den er sej og flot den potte! Det skal helt klart også være et af mine projekter!!

    Hvilken potte har du brugt, og hvor stammer "stykkerne" fra? Er det fliser du selv har slået i stykker ? :-)

    Kig gerne forbi min blog hvis du får lyst. Der er noget galt med min profil, så hvis du trykker på "mig" så ser du ikke min blog (jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre)
    Men her er linket :)
    www.one-moment-in-my-mind.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Nanna...
    Ja jeg er også vild med resultatet.
    En helt almindelig lerkrukke, lidt cement (fra Panduro hobby f.eks) nogle kopper og fliser og en hammer. Så er du kørende.Du kan også bruge glasperler og metalknapper osv.
    Jeg kunne nu godt komme ind på din profil ved at trykke på navnet.
    Fede billeder...

    SvarSlet
  3. Fed potte. Er selv ved at lægge an til lidt mosaik arbejde på et lille bord. Ja min har også været undervej i ca. 2 år nu. Utroligt det kan tage så lang tid engang imellem :-)

    SvarSlet