mandag den 11. april 2011

Mani, mani. mani

Stofblomster

Jeg ved det.....her er intet nyt under solen, men for mig er det pludselig blevet en mani.
Jeg syr cirkler af alle mine rester og stopper fyld i, foran tossekassen om aftenen. Har dem i mange størrelser, så der bliver både til brocher og nålepuder.....
Tænker lidt over hvad de ellers kan bruges til... Har en ide, men er for sløj til at gøre noget ved det.
Jeg er syg i dag. Megasnottet, hoster, ondt i halsen og drøøøøøn træt.
Så det bliver ikke til så meget håndarbejde.
Allerhøjest, syr jeg lidt på de ting fra "DET ER JEG JO OGSÅ IGANG MED" kassen eller også så stopper jeg fyld i cirkler. Ja ja, hver sin glæde. hi hi

Nå men, jeg har taget fotos af Josefine (15 år) og hendes fine perledyr. De er så søde. Jeg fandt dem i en kasse....gad vide hvorfor de ligger der? Jeg vil ha' dem, jeg vil ha' dem, jeg vil ha' dem.......okey mor opfører sig som et børnehavebarn. I know..........bær over med mig Josefine, jeg er syg.

Blot et lille udvalg.

3 kommentarer:

  1. Synes det er nogle skønne cirkler og fede farver. Din datter er da på ingen måde uden evner. Sikke en tålmodighed :-)

    SvarSlet
  2. Nydelige blomster og herlige perledyr!

    SvarSlet
  3. kan nu godt lide de blomster og de der perledyr er det nogle din datter laver de er meget fine :)

    SvarSlet