lørdag den 30. april 2011

Leg med ild og med design

Som nogen måske har bemærket, så kan jeg bare overhovedet ikke beslutte mig, for et overordnet design til min blog....Jeg skifter i mellem noget der signalerer kolonihavehus eller noget mere grafisk og enkelt som nu. Så måske jeg spreder mig over for meget, eller også skal jeg bare prise mig lykkelig for, at jeg ikke er hjemmeside designer. Der må virkelig være noget andet jeg er bedre til.
Måske skal jeg bare acceptere, at sådan er det med mig. Intet er stationært ret længe af gangen.
F.eks så flytter jeg også tit rundt...Bare sådan fordi, jeg lige har fået en super god ide....Og så en ny god ide og en ny god ide....og en ny god ide.......






Lillebror her på 12 år, er en meget modig gut....Se bare hvordan han leger med ilden og kaster lidt rundt med et puslespil, som storesøster, lige er blevet færdig med...IKKE NOGEN GOD IDE !
Heldigvis skete der ikke noget og han slap med livet i behold. Piger på 15 år kan blive MEGET sure. Især på mindre brødre....




Jeg har iøvrigt fundet ud af hvordan man scanner og uploader (det hedder det måske ???) egne ting ind, så andre kan downloade det....Så snart vil det være muligt at printe mønstre på mine filt ting....
Her er en lille ny ting. En noget anerledes, lidt kikset havfrue......Ikke smuk, men måske mere fiskeagtigt.



Havfrue i fiskeskeletdress, med fiskemund og finner som arme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar