fredag den 15. april 2011

GIWE AWAY

Så vil jeg også være med på en GIVE AWAY
Jeg udlodder nu et pudebetræk, med
 "SNEGLEN SMUKKE SALLY"
Reglerne er som altid
Du kan får op til 3 lodder
1 lod for at melde sig som fast læser til min blog.
( Er du fast læser i forvejen, får du selvfølgelig et lod).
1 lod ved at lægge en kommentar
( jeg modtager gerne kommentarer til motivet på puden)
Alle kan deltage også fra udlandet.

1 lod for et link på jeres blog.
Så hvis du vil deltage, skal du bare melde dig til nedenfor, ved at skrive en besked og fortælle hvor mange lodder du ønsker.
Jeg glæder mig meget til at læse jeres kommentarer.
Jeg trækker vinderen
fredag den 6. Maj

38 kommentarer:

  1. Sally var bare superfin! Med blomster i håret og greier:)

    Selvfølgelig vil jeg bli med på lotteriet ditt! Og trekker 3 lodd:) Dette blir spennende:) Ha en fin palmehelg!

    SvarSlet
  2. så skønt det er, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  3. jeg deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  4. Kjempe fin!
    2 lodd til meg er du snill :O)

    SvarSlet
  5. 2 til mig.
    Den er da skønt den snegl.
    Jeg linker straks.

    Karen

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint. Den pude vil passe lige ind hjemme hos mig. 3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  7. Sikke et fint pudebetræk. Deltager gerne med 3 lodder. Har selv gang i en give-away, måske det er noget ?:)

    SvarSlet
  8. Ej hvor er den snegl bare for sød! Jeg er med på 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  9. Så søt! Jeg vil gjerne være med, og trekker 2 lodd; kommentar + bildelink på egen blogg.

    Ha en riktig god påske! :))

    SvarSlet
  10. Hvor er det en skøn snegl (tænk at man skulle sige sådan en sætning). Hvor stort er pudebetrækket?

    Jeg er med på 3 lodder :)

    Et lille forsigtigt ps. Jeg har også en give-away kørende, måske den kan friste?

    SvarSlet
  11. Hej...
    Pudebetrækket er 40X40 cm

    SvarSlet
  12. Hvor er det fint - hun må gerne komme og bo her ;o). 2 lodder fra mig

    SvarSlet
  13. Sikke en herlig Give Away - og super sødt motiv :0)
    Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre..
    God påske..

    SvarSlet
  14. Hei! :)
    Så nydelig giveaway, jeg vil gjerne være med på 3 lodder...
    Gleder meg veldig til å følge deg videre, for en fin blogg du har!

    *påskeklem fra Ida*
    (Interiør drops)

    SvarSlet
  15. Ej hvor er det cute - det kunne jeg godt bruge :-) 3 lodder til mig tak :-)
    Gik endelig forbi min blog :-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  16. Heei :O)
    Nydelig blogg du har. Dette vil jeg være med på. Det putetrekket var supersøtt.

    Jeg trekker 3 lodd :O)

    Ønsker deg og dine en god påske!

    Carina :O)

    Ps! Jeg har selv en liten påskekonkurranse gående.

    SvarSlet
  17. Hold op hvor er det fint.. Jeg er straks med på to lodder og håber jeg vinder. Ved lige hvor Sally skulle bo..

    God påske.

    SvarSlet
  18. Hvor er det bare super fint !
    Jeg er med på 3 lodder :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  19. Sød pude, der vil pryde et pigeværelse. Og da jeg har to af den slags, er det her en give away, jeg må være med i. Er med på tre lodder. Mvh Louise

    SvarSlet
  20. Ih, jeg snupper 2 lodder. Synes sneglen er mægtig fin. Måske snegle kunne være de "nye ugler" ;)

    SvarSlet
  21. Nøj, hvor er den fin. Min datter ville elske den, så jeg er med på 3 lodder :o)

    SvarSlet
  22. Så nydelig! Jeg er gjerne med og tar 1 lodd ♥

    Klem

    SvarSlet
  23. Jeg blir med og trekker 1 lodd :)

    klem

    SvarSlet
  24. Er så fin...den vil jeg meget gerne give husly til...

    Glæder mig til at følge din blog.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  25. Hvor er den da bare så dejlig - Den kunne jeg godt tænke mig at vinde :) Jeg er med på 3 lodder. Kh Dorte

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 3 lodder :)
    Jeg har også en give away i gang hvis det skulle være noget..
    Og faktisk tidligere fr.sund beboere :)

    SvarSlet
  27. very cute, I hope all the best.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  28. Så fin pude! Den ville pynte fint i min sofa ;)
    3 lodder til mig tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  29. hvor er den bare skøn, vil passe perfekt til min datters værelse

    er med på 2 lodder

    SvarSlet
  30. så fin give away. jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlet
  31. Jättefin. Klart jag är med. Två lotter till mig tack.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  32. Ihh hvor ville den passe fint i min kolonihave, deltager med 2 lodder
    kathrineL5@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Birdie deltager med to lodder..Har endnu ikke noget blog..
    Rigtig fin pude med snegl, den må gerne snegle hjem til mig..

    God aften

    SvarSlet
  34. Nårh, hvor er den sød!! Har endnu ikke en blog, så vil gerne deltage med to lodder :)

    SvarSlet