lørdag den 9. april 2011

Forår i kolinihaven

Lang, varm og lidt blæsende dag i kolonihaven. Mit faldefærdige skur blev lavet. Min søde kæreste knoklede imens jeg dimsede i haven og mit lille hus på 5m2.
Ja ja, 5m2 er ikke til at kimse af. Der er ikke meget plads, men men.....jeg har virkelig fået mast en masse skønne ting ind i det lille hus.
Jeg føler mig priviligeret at jeg har den lille have. Der er SÅ hyggeligt.
Så idag kom der en Hortensia i jorden, en Campanula klokke, to små buksbom og i morgen mangler jeg lige at plante 3 blåbærbuske........

Snart skal jeg igang med at male......Havelågen skal være hvid, hegnet ligeså, den lille hoveddør skaller og trænger også til lidt hvid maling.

De tre gamle cafestole omkring lejrbålet ender nok med at blive enten turkis eller lyselilla. Eller hvad med en stribet blanding?

1 kommentar:

  1. Hei:) For en herlig blogg du har:) Hit kommer jeg gjerne igjen! Og det var en fantastisk kolonihave! Deilig når det begynner å blomstre og spire rundt omkring! De cafebors-stolene blir knalltøffe i turkis og lilla! Og der inne i den lille hytten, kan en jo gå på skattejakt! Masse fine ting!

    Tusen takk for at du vil være med på påskelotteriet mitt! Ønsker deg ei god ny uke:)

    SvarSlet