torsdag den 21. april 2011

Filt for de tålmodige

Så fik jeg tid til at bladre i den bog, posten kom med i løbet af ugen.
Den er jeg da simpelthen nødt til, at gøre lidt reklame for.
Little Felt universe af Jeanette Lim

Jeg har købt den via SAXO:COM og sikke en bog.
Jeg har ledt efter inspiration til syning i filt og det kan man da sige at jeg har fået. Hvad med at sy en boremaskine????



Eller et helt værktøjsbælte. Forstil dig et i lyserødt. Så er der basis for at lære den lille pige, at blive uafhængig og "gøre det selv".

Der er også utallige muligheder for at sy legemad i filt. Her er det frugt, men bogen byder også på en imponerende lagkage.


Og skulle du have computerproblemer, så syr du da bare en ny laptop.


Doktorsættet er da også helt vildt fint.
Der er nu noget helt særligt over det her filt legetøj, sammenlignet med et doktorsæt i plastik.

3 kommentarer:

  1. Hold da op! Sikke en fed bog - måske skulle man liige snige sig forbi Saxo ;0)

    SvarSlet