tirsdag den 5. april 2011

Familiens tossetegning-tegner

Frederik 12 år, - sønnike er vild med at tegne tossetegninger med gemte, skøre ansigter. Hver for sig er de egentligt bare en tegning....men planen er, at når han har lavet flere, så skal de klippes til og limes på papir og i en stor ramme.
De er sjove at se på og det grafiske, lidt Storm P. agtige look er fedt.
Godt gået Frede, - bare bliv ved med det.



Skyhøj karse

Så er der karse i crazy egg-kurven.
Så mangler vi bare en påskefrokost.


Jeg har set påskekassen igennem i dag...
Det var da ikke ligesom den store fornøjelse. Kiksede, knækkede æg, skæve kyllinger og købeharer i kedelige farver, var det sørgelige fund.
En ting er jeg dog særlig glad for.

MONSTERKYLLING, som Frederik har lavet til mig, for mange år siden, lever endnu.

De kæmpe øjne, gør at man få øje på den hver gang man træder ind i rummet. Man mærker dens øjne i nakken og føler, at nogen stirrer hvis man midt om natten skal hente vand i køkkenet.
Se det kalder jeg sgu påskepynt, der vil noget. Så op i r.... med resten. Det ryger ud.
I love Monsterkylling...

2 kommentarer:

  1. Faldt over din blog via Mille-maj (Pop-art skolen) og her må jeg da hellere blive fast følger :-)

    SvarSlet
  2. Hej Betinna....Du skal være hjertelig velkommen

    SvarSlet