søndag den 17. april 2011

Blæsende dag på SLAP-A-VEJ.


Nå, hvad blev der af det dejlige sommervejr. Jeg synes det var koldt idag og lidt blæsende. Men lidt fik jeg da lavet. Jeg fik i hvert fald  brugt penge til kolonihaven. Skulle bare lige have en blomst til min nye krukke.
Det blev til en stikkelsbærbusk, 3 buksbum, en busk og en lille blå Lobelia., - nåh ja, og så 4 hynder til cafestolene. Kunne ikke lade være. Ikke at jeg mangler hynder, men hvem kan ikke bruge en ny hynde :-)

Så fik jeg malet cafestolene. De blev altså med lilla stel og hvide sæder. Det blev sgu alligevel lidt vildt med striber. Der mangler ligesom lidt farver på træer og buske, så blå og lilla striber som jeg havde forestillet mig, - ja det var for vovet.
Fuglehuset blev også malet. Så nu kan de små pipper flytte ind i sprit nymalet turkis lejelighed med fjordudsigt. Sådan.
Ser frem til en skøn påske med super godt vejr og hyggeligt samvær med kæresten.




2 kommentarer:

  1. Åh! Så godt å få skikkelig vårstemning her hos deg! Her oppe er det ganske kaldt ennå, og det er ikke mange blomstene som har klart seg ute. Men iløpet av påsken skal jeg nå få plantet ut litt!

    Stolene ble kjempefine, og fuglekassen like så! Og mosaikk-krukken din ble så lekker!!!

    God påske!

    SvarSlet
  2. Uhm - det ser hyggeligt ud :0)
    Tak for din hilsen på min blog - er glad for du har lyst til at "blive hængende2 ;0) Jeg har tilmeldt mig fast læser af din blog - her er meget inspiration at hente - super fin..
    Ha' en dejlig påske..

    SvarSlet