søndag den 27. marts 2011

Week-ender er altså bare ikke lange.....


Ja det var så det.....Week-ender er for korte. Men men men, jeg har været flittig. Mine børn har været hos deres far, så jeg har fået syet 3 te-hætter og er i gang med flere viklekort. Super smart ide (jeg har ikke selv fundet på det), til at stimulere den sproglige udvikling og øve tal, mm. De bliver færdige i løbet af ugen, så se med, hvis du kan bruge ideen.


, selvom det er skønt at have fri, så glæder jeg mig også til, at mine børn kommer hjem i morgen.
Jeg lever tre liv. Et som mor, med børn og hvad dertil hører, et liv som "hveranden-ugeskæreste" og et liv alene, når børnene er hos deres far og kæresten er hjemme.
Lidt specielt, men man vænner sig til det. Jeg planlægger derfor hvad jeg skal lave, hvornår. Hvornår det kan betale sig at vaske tøj, hvornår der skal handles, hvornår jeg kan sy og hvornår jeg slapper af (det er nemt at planlægge, for det gør jeg ikke så tit).
Omstændigt ja, men det giver jo også klart nogle friheder til, at bare være mig.

Så der er nedtælling til mor og tiden nærmere sig for slut med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar