fredag den 25. marts 2011

Stofposer til dimser og dutter

You can buy them here


http://www.amio.dk/butik/madamzikzak/

Så blev 3 stofposer født. Skønt det har været en travl uge, vandt symaskinen over støvsugeren og poserne blev færdige.
Mine halvstore børn har været hos deres far de sidste par dage, men kæresten skal også passes, så selvom ideerne fylder op, har jeg ikke nået så meget håndarbejde.




KOMMENDE SKOLEBØRN

På jobbet er vi ved at gøre klar til 50 nye mini-SFO børn/skolebørn og det har fået mig til at tænke,- at NÅR JEG FÅR TID, så vil jeg ligge ideer ind, med foreslag til hvordan, man kan styrke sit før-skolebarn, både fagligt og socialt, så det får en lettere start.
Det er store omvæltninger der er i vente for det lille pus, der har levet en beskyttet tilværelse i børnehaven.
Nu forventes der selvstændighed, empati, nysgerrighed, koncentration, evnen til at høre og reagere på kollektive beskeder, styr på sine ting og i stand til at klare praktiske ting selv.
Stor verden for nogen, ikke mindst førstegangsforældre, der ofte er nervøse, urolige og virkelig oppe på dupperne over det nye.
Men man kan gøre meget selv. Så tag ansvar for barnest udvikling, opdragelsen starter hjemme hos mor og far.
Hold øje med bloggen, jeg arbejder på forslagene til støtte og udvikling af dit barn.

Rigtig god fredag.

1 kommentar: