lørdag den 19. marts 2011

Så skal vi da vist snart i kolonihaven....





Så er det snart forår....Det kripler og krapler op af jorden, i min kolonihave.
Blev "husejer" sidste år, til et lille rødt bamsehus på 6m2. Ikke stort, men det er haven der er det allervigtigeste, så pyt med at huset ikke er så stort. Sidder sjældent ned, kaffen bliver kold, fordi jeg liiiiige får øje på noget der skal gøres, bedst som jeg sidder der på terrassen.
Nå, men det er første år, at jeg har grunden med mini-huset, helt fra foråret. Så det er SÅ spændende hvad der kommer op af jorden på
SLAP-A-VEJ 35.

3 kommentarer:

  1. Et kolonihavehus! Hvor er det bare så hyggeligt :) Det er den ultimative forårsbeskæftigelse.
    Glæder mig til at se/læse om hvad der kommer op af jorden!

    SvarSlet
  2. Ja...Det bliver bare så skønt..Det er mit lille åndehul :-)
    Lover at vise smukke billeder derfra...

    SvarSlet
  3. Det vil jeg glæde mig til :)

    SvarSlet