torsdag den 17. marts 2011

Så kom jeg endelig på.....

Alle mine rester syet sammen tilfældigt og ikke spor lige. Hvad mon det bliver til en dag?



Nu har jeg tænkt over det her blog univers i lang tid og undersøgt hvad det er for noget....
Det er jo fuldstændigt fantastisk at en kreativ nørd som mig kan finde ideer på andre kvinders blog, følge med i livet, sammenligne og/eller overraskes over ligheder og forskelle....

Ja så nu måtte jeg bare på.

Jeg er tilhænger af DIY med virkelig store bogstaver...Mit blik fanger helt af sig selv, detaljer der er hjemmelavede i en forbipasserendes tørklæde, en hjemmelavet taske der cykler forbi, børns selvgjorte hårspænder..... :-) - Og det må godt være skævt, skørt, naivt eller kikset.
SKÆVT ER SKØNT

Jeg bruger mit hjerte og hjerne i arbejdet som pædagog.....nogengange er låget lige ved at springe af af travlhed og ting jeg skal sætte mig ind i eller forholde mig til....
Kreativitet er det der gør, at jeg overlever og lever godt, dejligt og er i balance med mig selv.

Hvis der ikke er balance imellem interlektualitet og kreativitet, så duer heltinden ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar