tirsdag den 22. marts 2011

Kakerlak-pædagoger
To af mine kolleger og jeg (alle pædagoger), sad i dag og nød solen i vores frokostpause. Vi sad på en lille træveranda, der vender hen mod en børnehaves legelads.

På legepladsen, inde i et budskads, leger to piger. 
De keder sig vist lidt og den ene råber flere gange til os.
"Hvad hedder i ?" "Hvad hedder i ?"
Vi ville egentlig hellere bare, nyde freden inden vi skulle ind til vores egne børn på skolen. Så jeg svarer lidt uinteresseret. "Det siger vi ikke, det er en hemmelighed"

Surt kommer det fra den ene pige.
"NÅ, så kalder vi jer bare for KAKERLAKKER"

Skønt, - der fik jeg den. Alletiders når den slags bare ryger ud af munden på ungerne....Vi grinede i lang tid.

Pizza i filt


Dagens nye ide

Dagen idag, bød på en ny ide, fra en af mine faste sy-piger i SFO'ens syværksted, Signe fra 2. klasse.
Bamse skal da  have pizza til aftensmad.
Så her er hvordan vi fortolkede den ide.



1 kommentar:

  1. Her vil jeg gerne følge lidt med :o)
    Fortsat go´dag fra det Nordjyske....
    Frk. Lehmann

    SvarSlet