fredag den 18. marts 2011

Hvorfor har du et salatblad i håret?

Nu er jeg ingen hårspændepædagog, men så slem, syntes jeg da heller ikke, at jeg så ud. Jeg havde siddet og hygget med nogle børn, været kreativ med perler, lim, stof, dimser og dutter.
Af resterne lavede jeg mig lige et lille hårspænde og gik rundt med det i SFO.

Havde egentlig glemt det spænde,da det pludselig kommer tørt fra en lille pige fra børneghaveklassen.
"Hvorfor har du et salatblad i håret"
- Ja hvorfor har jeg det, tænkte jeg, men svarede "bare vent, måske har jeg en agurk i håret i morgen".
Så nu har jeg gået og tænkt over, om jeg skal prøve at lave nogle spænder med frugt og grønt.

Nå det må jeg skrive ned og op i stakken med 1000 gode ideer og lige så mange, knap så gode ideer...


Vil forøvrigt lige loade nogle billeder ind under gratis ideer, af de påskenuttede figurer vi lavede.

1 kommentar:

  1. Smiler, hvor er den fed :o) Elsker når man lige kan tage det man har tæt på og lave det til noget kreativt :o) Fed idé :o) (og salat er jo sundt ik ;o)

    SvarSlet