lørdag den 19. marts 2011

Et færdigt produkt.....


Det lykkedes, at lave noget nyt færdigt i dag.... Det er som om nogengange, at tingene ikke vil laves færdigt. Nå, men nu blev jeg da færdig med puden.
Den er den fjerde i rækken, af pudebetræk med applikationer. Det er sådan det, der driver min symaskine for tiden. Naive, børnemotiver der zikzakkes på.
Jeg har bare ikke nogen små børn. Mine halvstore børn ryster lidt overbærende på hovedet af mig.

Det naive, simple udtryk har altid inspireret mig....
Jeg tror, jeg vil tænke i nogle motiver, stadig naivt, men dog alligevel mere voksent. Det er bare svært, at blive voksen, når man bevæger sig rundt i et børneunivers det meste af de vågne timer.

2 kommentarer:

  1. Takker for dine rosende ord på min blog.og byder dig velkommen.Kram Elss

    SvarSlet
  2. Nøjh! Sikke en fin pude.
    Jeg har bare noget med frøer altså. De er fantasiske! :)

    SvarSlet