fredag den 18. marts 2011

Første, sådan rigtige dag, som blogger

Vågnede i morges og tænkte som det første.........

Jeg skal opdatere min nye blog. MEN MEN MEN så var min store datter dårlig og min søn havde også ondt i maven. Staklerne havde måtte spise pizza alene igår, fordi jeg arbejdede længe.
Det havde de selvfølgelig ikke noget imod igår. Idag var humøret så lidt anderledes stemt over for tanken om pizza. Nå, men nu fik jeg så lige et minut inden jeg skal møde.
Har snuset lidt rundt i det kreative blogmiljø. Det er da alletiders det her.

Vil lægge lidt påskeideer ind senere.

1 kommentar:

  1. Du får din første kommentar med på vejen fra din første faste læser. Sikke nogle flotte ting du laver. Jeg glæder mig til at følge med i din blog som sådan en kreativ nørd til en anden.
    Jeg har en giveaway på min blog hvis du har lyst til at være med.
    God weekend.
    Kh
    Monika

    SvarSlet